[wcp-carousel id=”2193″]

Cynamonowa kasza jęczmienna z bananem i granatem: śniadanie idealne

Cynamonowa kasza jęczmienna z bananem i granatem: śniadanie idealne

Kasza jęczmienna na słodko? I to jeszcze jak pasuje! Pokusiłabym się nawet o stwierdzenie, że smakuje lepiej niż jaglana czy manna. Szczerze zaskakuje mnie ostatnio to, jak fajnie łączy się nie tylko z warzywami czy indykiem, ale także z owocami. Kaszę jęczmienną na słodko polecam szczególnie na szybkie śniadanie – można zrobić je dzień wcześniej, a rano (np. już w pracy) wkroić tylko banana i podgrzać w mikrofali (ja z braku czasu na poranne krzątanie się w kuchni, często korzystam z tego przywileju). Bo najlepiej smakuje jednak na ciepło…

Składniki (na 1 porcję):
* szklanka kaszy jęczmiennej (perłowej)
* banan
* garść ziaren świeżego granatu
* pół łyżeczki cynamonu
* łyżeczka cukru trzcinowego
* łyżeczka otrębów (tych błyskawicznych)
* łyżeczka masła

Przygotowanie:
1. Kaszę gotujemy zgodnie z instrukcją na opakowaniu (w instrukcji nie ma jednak tego, że kaszę warto najpierw przepłukać kilkakrotnie w zimnej wodzie ;)) i odcedzamy.
2. W rondelku roztapiamy masło, dodajemy otręby, cukier i cynamon. Następnie dodajemy kaszę i mieszamy (na wolnym ogniu!).
3. Banana możemy wkroić od razu (w kawałkach lub rozdrobnionego widelcem). Na końcu ląduje granat.
Voila!





1 thought on “Cynamonowa kasza jęczmienna z bananem i granatem: śniadanie idealne”

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *